2011. január 9., vasárnap

karácsonyfa másképp


nálunk a karácsonyfa eleve környezetbarát, mert gyökerestül vettük még ezelőtt 4 évvel. viszont most már akkora, hogy úgy gondoltuk, nem zargatjuk, nem ássuk ki a földből, hanem ott hagyjuk, és ott díszítjük fel. így lett egy udvari karácsonyfánk, szép égőkkel, meg ezüst színű díszekkel.
abban viszont egyetértettünk, hogy jó volna bentre is azért valami. így jött az ötlet egy helytakarékos, falifenyő elkészítésére. íme:


sokáig szerkesztgettem a karácsonyfa formákat, míg végül arra jutottam, hogy a legjobb egy egyszerű háromszög, hiszen ez úgyis csak jelképes lesz, és így is mindenki tudni fogja, hogy ez egy karácsonyfa. az anyaga szép meleg zöld bársony, a hátlapja egy merev, vastag lenes anyag lett. a csipkék pedig pamutból vannak és szép nyers színűek. a két anyag közé vatelint tettem. szép tartása lett a fának, nem nyeklik, pedig egy helyen, a csúcsánál van csak rögzítve.


az akasztók párizsi kapocsból készültek (nem tudom, mit fogok kezdeni a másik felükkel...) és került rájuk egy kis darab arany színű szalag is.


Sebi díszíti a fát. szerintem nagyon aranyos kis fa lett belőle, a tetejére még egy nagy masnit is tettünk. és egy ici-pici szög elég volt, hogy megtartsa. sajnáltam tegnap lebontani.

1 megjegyzés: